Carolines vardag i ord och bilder

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2009

Lördag !

Av caroline björklund - 31 oktober 2009 12:25

 


Heej gott folk idag så är det hallowen då  man brukar gå till kyrkogården och tända ljus osv..

Senare idag så ska jag gå med min 7åriga lillasyster ut på gatan osv och spöka lite får ju hålla det jag lovat faktiskt! Senare vet jag inte vad som händer, tar dagen som den kommer och just nu sitter jag här och skriver och lyssnar på celine dion jag tycker hon är väldigt bra och hon gör så många bra  låtar, speciellt låten my heart will go on! november lovet börjar lida mot sitt slut och nu på måndag är det återigen praktik på äldreboendet sista veckan tyärr :( gaah kommer sakna dem, ska faktiskt kolla om man kan få jobba lite extra där sedan. Kan säga att första veckan var verkligen hemsk jag pallade liksom inte med att se dem så gammla och att inte kunna  klara sig själva, men ett fåtal av dem är jätte klara i huvudet men att se dem får ju en att tänka på sina far föräldrar som är jätte pigga och nästan 80 år.Men jag har börjat vänja mig och har insett att det är livets gång  jag kommer en dag att bli sådan men men kanske skriver mer sedan

ha en bra dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caroline björklund - 11 november 2009 23:46

att  killen eller tjejen orkar, han tog min msn bara för att han ville ha ett konto, har lyckats lura han ett par gånger och bytt tillbaka lösenordet men hallå smart är den personen iaf, tog bort alla mina kontakterdär iaf. det är jobbigt när folk sk...

Av caroline björklund - 11 november 2009 20:14

Hej! Dagen har ju nästan börjat bra..  jag gick upp åtta  eftersom  vi hade sovmorgon till halv tio, men sen så var lektionen som vi skulle ha inställd så vi började tio i elva då. Men innan jag drog till skolan så skulle jag som vanligt kika på mi...

Av caroline björklund - 7 november 2009 16:35

Hej gott folk  ! idag har jag vaknat som alltid, sen eftre tolv så drog jag på en promenad med mig själv.Gick från där jag bor och ända ner till knalleland för att köpa godis och träna upp mitt knä med.sen efter att jag vart på willys så gick jag hem...

Av caroline björklund - 2 november 2009 22:30

Hallå i stugan gott folk! Dagen började med att jag vaknade halv sex, gick upp duschade håret, fixa mig och åt frukost tillbringade lite tid vid datorn & farmville på facebook, gick till praktiken kvart över sju ungefär,  var är vid halv åtta som jag...

Av caroline björklund - 31 oktober 2009 11:45

Jesu födelse Jesu födelse var en unik händelse. En ängel förkunnade för Jesu mor Maria att hon skulle bli havande genom den helige Ande, utan någon mans inblandning, barnet skulle därför kallas Guds Son. Ängeln sa att Jesus skall härska som ...

Presentation


Hej här kommer jag skriva lite om min vardag, hur det är som kristen och lägga upp bilder

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards