Carolines vardag i ord och bilder

Alla inlägg under november 2009

Av caroline björklund - 11 november 2009 23:46

att  killen eller tjejen orkar, han tog min msn bara för att han ville ha ett konto, har lyckats lura han ett par gånger och bytt tillbaka lösenordet men hallå smart är den personen iaf, tog bort alla mina kontakterdär iaf. det är jobbigt när folk ska förstöra för en. den e-mailen som jag har e ju kopplad till min facebook får se hur länge jag komer kunna komma in på den sidan.. åh jag blir så trött på hackare !

Av caroline björklund - 11 november 2009 20:14

Hej! Dagen har ju nästan börjat bra..

 jag gick upp åtta  eftersom  vi hade sovmorgon till halv tio, men sen så var lektionen som vi skulle ha inställd så vi började tio i elva då. Men innan jag drog till skolan så skulle jag som vanligt kika på min olika sidor och då kunde jag ju inte komma in på lunarstorm,varken på mitt användarnamn eller så, sedan testade jag igen då gick det, sen kollade jag min msn och loggade ut  och sen in igen men  vet ni vad som händer då  min e-post andress är inte gitlig,  då har tydligen nån gått in och hackat den, jag går till skolan som vanligt min  kompis är inne på msn, hon bara  carro du är inne på msn  ! Jag  bara vaaa, på min status på msn så står det "  Jag är en stolt hora "  då blev man ju inte direkt glad .. jag skriver till alla mina vänner som jag vet har msn  på sms å förklarar att jag har ny msn o allt.. sedan krånglade facebook med jag skrev in min nya msn där och sedan loggade jag ut och sen kommer jag ju inte in för att jag nmåste skicka medelande dit till min gamla alltså den som blivit hackad, gör ny facebook och allt med , jag var lagom sur !aja sen var skoldagen slut efter många om och men.. kommer hem ser att hackaren har addat min nya msn, och jag frågar vem är du ?.. då svarar hon linda, jag bara har du inget vettigare för dig än att hacka andras msn, gör en egen istället o bla bla  typ. ge mig mitt lösenord till min msn å skit sa jag, gissa vad hon eller han blev skraj och gav mig det, tim min kompis hade också skrivit till denna person om att ger du inte tillbaka hennes msn nu så bankar jag ner dig hahaha..  hon/han måste typ ha skitit ner sig fick tillbaka min msn alltså fan vad lustigt,  man blir hackad sedan får man tillbaka msn igen.. skrev av mina kontakter där ifrån och la till på mina nya msn. Sedan så löste sig allt med facebook med så jag har kvar den gamla nu och tog bort den nya jag hade. Snacka om vilka idioter det finns Nog om det liksom.


idag fick jag försäkringen på mitt ärr efter operationen haha  jag fick alltså  7 300 kr för det jippi jag e typ rikast i världen ;)  dagen slutade iallafall lyckligt må jag säga iallafall

Ha det så bra mina vänner!

kram

Av caroline björklund - 7 november 2009 16:35

Hej gott folk  ! idag har jag vaknat som alltid, sen eftre tolv så drog jag på en promenad med mig själv.Gick från där jag bor och ända ner till knalleland för att köpa godis och träna upp mitt knä med.sen efter att jag vart på willys så gick jag hem igen och kan säga det var segt att gå. När jag väl kommer i början på gatan till där jag bor så ringer mamma och säger du kan väl gå till netto och köpa majs, jag bara men mina ben e trötta det är kallt, men jag var snäll och fixade det med :) när jag kom hem var jag helt utmattad, mina händer kalla, så går det om man går ut och går och har bara  munkjacka och mysbyxor på sig. i dag har jag ätit tacos som mamma gjorde det var mycket gott! annars har inte så mycket hänt idag ska  bara bli att slappa idag ta mig en dusch sedan och  fräsha upp ansiktet med en mask sedan.

Av caroline björklund - 2 november 2009 22:30

Hallå i stugan gott folk! Dagen började med att jag vaknade halv sex, gick upp duschade håret, fixa mig och åt frukost tillbringade lite tid vid datorn & farmville på facebook, gick till praktiken kvart över sju ungefär,  var är vid halv åtta som jag ska, duktig jag är som kommer i tid =) ! Dagen har funkat bra  på äldreboendet så tummen upp på det. Efter  det så slutade jag vid tre och då stack jag till ungdomsgården och hängde där som vanligt, gick hem en sväng  också och sedean gick jag tillbaka igen =) nu är jag hemma och sitter här och skriver av mig lite, sista veckan på praktiken nu. Imorgon vet jag inte vad som händer efter praktik osv.. antar att jag tar dagen som den kommer typ men men ...


godnatt alla underbara !

kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej här kommer jag skriva lite om min vardag, hur det är som kristen och lägga upp bilder

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards